septembrie 18, 2010

Furie... checked!

Sunt putine sentimente care obosesc mai tare decat furia. Si, dragul meu, am obosit sa fiu furioasa. O sa ma asez in patul meu pe care nu l-ai cunoscut nici azi, pentru a-mi odihni emotiile. Am obosit de data asta. Mi-am baut, metaforic, sticla de vin rosu, anestezicul pentru momentele de furie, m-am confesat in toate modurile posibile mie insami si am epuizat toate argumentele impotriva barbatilor care nu vad pasiunea atunci cand trebuie. Revin eu la sentimente mai bune, dar probabil numai de dimineata. Contrar asteptarilor, sunt satisfacuta pe deplin de accesele mele de feminista implacabila si noaptea asta s-ar putea anunta una chiar foarte buna... macar de as reusi sa adorm.
Dragul meu, te salveaza farmecul ce ma va determina maine sa iti raspund la telefon, dar nu sa iti si deschid usa. Pentru asta, e nevoie de mai mult decat de farmec. E nevoie de rasfat, de flori, de biletele parfumate. Desi nu imi sta tocmai in fire, de data asta va trebui sa ma rasfeti. De data asta prada ta e mai rapida decat tine. Deci ai nevoie de tact.
Gata, am lasat paharul jos. Nu imi mai trebuie. Am obosit sa te cert, mai ales ca nu ma auzi. Pe curand, dragul meu!

4 comentarii:

SimonaR. spunea...

ce ai facut mah?ai gustat din otrava sarmantului?

Adriana spunea...

Licorile cele mai frumos ambalate sunt uneori cele mai amare...

SimonaR. spunea...

se pare ca unele licori vin amestecate... o gura e dulce si alta amara.

Adriana spunea...

si asa provoaca dependenta, se pare...