februarie 25, 2011

Tu

E ciudat. Ceasul s-a oprit. Secundele nu mai trec zgomotoase, iar minutele pe care le-am tot numarat acum au tacut. Nu mai aud timpul trecand, nu mai privesc cu nesat miscarea acelor... a stat? 
Nu... ore inca mai curg, zile inca se mai succeda. Dar nu le mai aud, nu le mai numar, nu le mai stiu rostul. Nu e ceasul! Sunt eu! Eu... eu am incetat sa astept, am incetat sa imi agat viata de niste minute ce trec si am incetat sa le tin sirul. 
Nu crezi, tu, oare, ca te-am asteptat destul? Nu crezi tu ca am strans destule sunete ale minutelor ce s-au scurs pe langa mine? Am decis sa ma ridic si sa merg mai departe. Daca ai fi fost tu, ai fi venit la mine, m-ai fi tinut in brate cand am avut nevoie de tine si mi-ai fi sarutat obrajii cand imi ardeau. Si nu esti tu
Azi imi iau inima inapoi de la tine, o pun cu grija in lacasul ei caci e fragila acum si o ingrijesc cum stiu eu mai bine. Tu nu ai avut grija de ea, desi in fiecare clipa ti-a spus de ce are nevoie, ai fost surd la strigatele ei, ai fost insensibil la atingerea ei si ai fost mut la nevoia ei de cuvinte. Chiar daca la mine in piept va bate singura, va fi, poate, mai fericita. Va avea, poate, mai multa speranta. Si intr-o zi va sti sa gazduiasca o alta inima care i se va darui in intregime. O inima care nu va cere tot fara sa dea ceva, o inima care va bate in acelasi ritm cu ea. 

Nu ai fost tu, caci nu ai inteles. Nu ai fost tu, caci nu ai iubit destul. Nu ai fost tu caci nu ai venit nicicand. Imi iau inima inapoi, nu mai e cale de intoarcere...

 They say there's always someone in a relationship who loves more. Oh, God, I wish it wasn't me...

Niciun comentariu: