februarie 09, 2011

O bestie

E una din noptile in care nu te inteleg, nu te vreau, nu mai vreau! Ce caut langa tine? Langa trupul asta care nu ma simte, care nu ma atinge? In fata unor ochi ce privesc prin mine, ce nu ma vad, ce nu ma cauta? Incercand sa descopar cu urechea unde se afla inima ta?
Urasc sa stiu ca sunt a ta, urasc sa stiu ca ai sa fugi tot timpul, urasc lacrimile astea care tot cad!
M-ai ingenunchiat caci mi-ai luat toata viata din mine, mi-ai lasat trupul pustiit.
De ce ma lasi sa iti incredintez fiecare clipa a mea cand stii atat de bine ca ai sa le sfarami si ai sa le calci in picioare?
Esti o bestie, o bestie si nu te mai vreau! Iar daca ai sa indraznesti sa nu ma cauti maine, am sa te ucid cu mainile goale!

M-am saturat de gustul lacrimilor mele...

Niciun comentariu: