august 28, 2010

Ploaie

Umed... racoritor si placut... Am ochii inchisi si inima imi bate atat de tare! Pielea mea se infioara sub fiecare atingere tandra, mainile imi tremura de emotie si obrajii imi sunt rosii de emotie... E prima oara, dupa atat de mult timp in care am tanjit dupa asta... E prima oara dupa toate zilele si noptile in care am visat la asta si e asa cum imi aminteam: perfect! Imi aminteste de momentele in care priveam cerul si strigam printre lacrimi: "De ce e atat de perfect?". Imi aminteste de sunetul asta tandru dar intens pe care il savuram moment cu moment...

E prima oara cand ploua... e aproape septembrie si ploua... stropii sunt racoritori si placuti, inima pare sa-mi iasa din piept... e prima oara dupa atata timp, dupa atata arsita... e prima oara cand ploua!

2 comentarii:

anitutz spunea...

kunoastem sentimentul draga mea!super placut!

SimonaR. spunea...

se pare ca numai mie nu imi place ploaia... mai vreau niste arsita!