septembrie 19, 2010

Betie


Suna telefonul. Prima oara azi. Vocea lui, o insiruire de cuvinte din care nu inteleg decat “vin sa te vad”. Nu imi da timp sa arat perfect sau sa imi fac griji pentru cum imi sta parul. In cateva clipe e deja in bratele mele. « E ireal » tot incerc sa imi spun. Dar e acolo. Ma saruta… ah… stie bine cat de mult am asteptat sarutul acela atat de delicat, de profund si atat de savuros… fiori pe sira spinarii, fluturasi in stomac, slabiciune in genunchi. Aproape ca imi e teama sa nu ma lichefiez si sa curg pe trupul lui… desi daca ma gandesc mai bine, ar fi minunat sa devin conturul trupului sau, de sus pana jos, sa fie al meu cu totul… Ma lasa sa ma joc cu buzele lui numai pentru un moment, ma lasa sa ii simt trupul lipit de al meu pentru o clipa si atat. Stie ce efect are asupra mea, stie ca daca imi da voie sa il simt chiar si pentru o clipa, dorinta mea va incepe sa urle in mine iar pasiunea o va lua razna. E fermecator cand ma tachineaza, cand ma atinge numai cu varfurile degetelor, cand imi musca buza de jos… Imi lanseaza soptit invitatia de a merge impreuna acasa… ah… cum ajung eu pana acasa cu el cand deja ard si ma gandesc la un coltisor in care sa il am si sa ma aiba?…
Ma mai saruta inca, ma strange aproape de el, sa il simt, sa simt ce as putea avea si nu pot… in momentul urmator ma saruta scurt si se indreapta catre masina. Ah, nu stie cat e de sexy cand pleaca, desi stiind ca ard, desi stiind ca si el arde in acelasi ritm cu mine ! Ajung acasa pe nesimtite, ma intind pe canapea, incerc sa ma gandesc la altceva. Si nu pot. Inchid ochii si simt fiorii pe care mi-i da cand imi musca senzual de buza de jos. Ii deschid si il vad cum ma priveste de sus pana jos. Ce mi-a facut ?
Ce aseara era furie, azi e magie, e sarm… ce aseara era otrava, azi e o licoare dulce din care as vrea sa sorb in fiecare clipa. Azi, e betie… m-am imbatat cu parfumul lui atat de masculin, cu vocea lui tandra, cu sarutul delicios si cu atingerile cu care ma tachineaza…
Asadar, dragul meu, maine fii bland, caci o sa fiu mahmura… m-am imbatat cu tine asta seara !

2 comentarii:

SimonaR. spunea...

"betia" face parte din farmecul si "sarmul" vietii ;)

Adriana spunea...

si uite asa iese soarele :) sunt inca mahmura, dar imi revin usor-usor si e chiar placut