decembrie 26, 2010

Drog

Uneori imi vine sa iti sfasii pielea cu unghiile mele, sa musc bucatica cu bucatica din tine, sa sangerezi si sa ma implori sa ma opresc... sa strigi, sa incerci sa ma epuizezi strangandu-ma puternic in brate. Urasc momentele in care nu ma auzi cand te chem, nu intinzi mana sa o prinzi pe a mea cand ti-o ofer si nu raspunzi strigarii. Urasc momentele in care nu ma vezi, chiar stand in fata ta, chiar privind in ochii tai...
...si tu intelegi. Tarziu. Ah, mereu atat de tarziu... si iti pare rau. Incepi sa mangai mana pe care ai lasat-o intinsa si care acum nu iti mai simte atingerea, oricat de mult ai incerca. Incepi sa ma strigi tu, sa raspunzi si sa strigi din nou. Tarziu. Din nou. Deschizi ochii mari, ma privesti de sus pana jos, dar eu nu mai sunt acolo unde privesti tu. Imi cauti ochii dar eu nu te privesc. Privesc in gol si te evit...mi-e teama ca te-as putea ucide cu privirea asta. Stau intinsa si incerc sa imi recapat suflul. Sangele imi fierbe in vine si nu pot face inima sa bata mai incet. Esti drog si azi nu sunt euforica...
Te rog, ridica-te de langa mine. Hai, nu ma mai privi asa, nu ai sa intelegi. Pleaca tu inainte sa plec eu, mi-e teama ca as putea sa nu ma mai intorc. Da-mi drumul... 

Si in dorinta ta, eu caut altceva...

Un comentariu:

DonJuan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.